KOALA nagrodzona na 21. Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro 2017


 

Niezmiernie jest nam miło poinformować, że KOALA - PULPA Z MARAKUI w konkursie towarzyszącym 21. Międzynarodowm Targom Gastronomicznym EuroGastro 2017 otrzymała nagrodę. Nagrodę w formie wyróżnienia przyznano nam w kategorii „Żywność dla Gastronomii”.
 

Wyróżnienie jest dużym sukcesem. KOALA jako marka jest na rynku europejskim od ponad 20 lat. W Polsce nagrodzony produkt jest zaledwie 1 rok, a jest chętnie kupowanym i wysoko ocenianym przez rynek produktem. Bardzo nas to cieszy i sprawia, że tym bardziej doceniamy uzyskane potwierdzenie jakości i atrakcyjności produktu w nagrodzie od Kapituły Konkursu EuroGastro.
 


Warto zaznaczyć także, że KOALA od dawna utożsamia się z wysoką jakością produktów, i tylko takie selekcjonuje w swojej ofercie. Stąd otrzymana na tegorocznych Targach nagroda jest dla nas jak pierwszy, milowy krok w podboju polskiego rynku, nie tylko w segmencie HoReCa.


Marakuja KOALA jest produktem kuchni fusion, uznawana jako jeden z najbardziej charakterystycznych, ciekawych w smaku, i poprzez czarne pestki atrakcyjny owoc tropikalny, doceniany zarówno przez profesjonalistów, jak i sympatyków domowych „podróży kulinarnych”. Marakuja to obecnie bardzo popularny i poszukiwany smak, także wśród blogerów. Owoc wykorzystywany nie tylko w daniach deserowych czy napojach, lecz także do sosów i jako uzupełnienie dań wytrawnych. Właściwości zdrowotne tego owocu sprawiają, że jest też składnikiem diet, kosmetyków, wielu suplementów, a nawet leczniczych preparatów antynowotworowych.


KOALA Pulpa z Marakui wyróżnia się naturalnością. Surowiec do produkcji pulpy z marakui pochodzi z kontrolowanych upraw NON GMO, z naturalnie dojrzewających, w pełnym słońcu owoców. Nie zawiera sztucznych barwników, nienaturalnych konserwantów czy dodatków smakowych. To produkt zawsze z gwarancją stałej jakości i łatwości przechowywania – co dla HoReCa jest niezmiernie istotne.


Dziękujemy serdecznie klientom, którzy polubili nasz produkt i sprawili, że stał się  często kupowanym.

 

 

wróć